Vietnamban a motorkerékpárok és a robogók az áruszállítás legnépszerűbb formái, főleg a zsúfolt nagyvárosokban, mint Hanoi. Az áruszállítók a városnegyedeket összekötő szűk utcákat és keskeny sikátorokat használják a közlekedésre, hogy elkerüljék a forgalmas főbb útvonalakat.
A Hanoi motorosok mindent elvisznek a célállomásra, a négytagú családtól kezdve a veszélyes magasságokig feltornyozott tojásos dobozokig. Az utcai árusok és a futárok alaposan kihasználják motorkerékpárjaikat.
A szokatlan szállítmányok elbűvölték Jon Enoch szabadúszó londoni fotóst. „A hatalmas tojáshalmok, a tornyosuló jégzsákok, a virághegyek annyira lenyűgöző látványt nyújtottak, hogy elkezdtem megkérdezni az embereket, hogy lefotózhatom-e őket”- mondja.
„A motorozás egy külön életforma Délkelet-Ázsiában, ők a városok igáslovai, hatalmas, és szokatlan áruk sorát szállítják.”- mondja. „Mikor 15 évvel ezelőtt először jártam Délkelet-Ázsiában, a motorbiciklik és a mopedek nagy száma megdöbbentett. Alapvetően ez a soha véget nem érő utcai forgalom túlterheli az érzékszerveket – csoda, ha egyáltalán át tudsz kelni az út túloldalára. Lenyűgöztek a sofőrök és az áruszállítók.”
A The Guardian cikke szerint 5 millió kétkerekű jut Hanoiban 7,6 millió lakosra. Ez gyakorlatilag 1 darab járművet jelent minden lakosnak, figyelembe véve, hogy a lakosság negyede még túl fiatal a vezetéshez. Hanoi forgalma annyira túlzsúfolt, hogy 2017-ben a kormány bejelentette, hogy 2030-ra be fogják tiltani a motorkerékpárokat és a robogókat, hogy csökkentsék a zsúfoltságot és a levegőszennyezést.