Mik a leggyakoribb problémák, amiken egy Samsung szerviz segíthet?

Biztosan mindannyian emlékszünk még a telefonok Chuck Norrisának becézett, elpusztíthatatlan Nokia 3210-re, az 1999-ben piacra dobott telefon minden létező töréstesztet kiállt, telefon szerviz közelébe sem került egyeduralma alatt. Azonban mindenki kedvenc kígyós játékának teret adó telefon felett már jócskán eljárt az idő és vele búcsúszott a sérthetetlen telefon imidzs is.

Napjaink okostelefonjainak a túlnyomó többsége sokkal kevésbé ellenálló, amikor a használat során keletkező problémákról van szó. Az igazság az, hogy a legtöbb mobil a használat mellett könnyen megsérülhet, többnyire esés vagy beázás miatt – amikor szükségünk van telefon szervizre. De mik is a leggyakoribb balesetek, amik az okostelefonokkal történnek meg?

1. Földre esnek

Számtalan módon eshet le a földre egy okostelefon, kieshet a zsebünkből, lecsúszhat az ölünkből vagy csak egyszerűen kicsúszik a kezünkből. A földre került készüléknek berepedhet a kijelzője, megtörhet vagy akár meg is repedhet. A legtöbb Samsung vagy iPhone szerviz már a telefon megvételekor javasolja, hogy kössünk biztosítás a vadiúj telefonunkra, illetve használjunk megfelelő tokot és védőfóliát.

2. Hátsó zsebben maradnak

Nemcsak a földre, de a nadrágunk és a székünk közé is kerülhet a telefon, ha véletlen a hátsó farzsebünkben felejtjük. A legtöbb márkaszerviz, úgy mint egy iPhone vagy Samsung szerviz szerint ezekben az esetekben a legtöbb telefon viszonylag szerencsésen megússza a figyelmetlenséget és pusztán néhány karcolás és repedés kerül a telefonra.

3. Vízbe esik

Valószínű a földre ejtés mellett, a második leggyakoribb mumus a telefonok tönkretételében az a vízbe ejtés, legyen szó folyóról, tengerről, szökőkútról vagy akár a WC-ről, a legtöbben ejtettünk már bele telefont valamilyen folyadékba. Feltehetően a legjobb megelőzés, ha nem visszük víz közelébe a telefonunkat, ha ez mégsem megoldható, akkor erősen javasolt egy átfogó biztosítést kötni a készülékre.

A leggyakoribb általános baleseteken túl előfordulnak márkákhoz kapcsolódó hibák is. A Samsung modelleknél például a Galaxy S7 telefonoknál a Gmail használata közben nem működik a Wi-Fi, egyes esetekben a Bluetooth kikapcsolása megoldást jelenthet, amikor azonban ez mégsem egy működő praktika, akkor egy hivatásos Samsung szerviz sokkal több mindent tud tenni a meghibásodás kiküszöbölésének az érdekében.

Tipikus Samsung hiba még a bekapcsoló- és hangerőgomb nem reagálása, mivel a mechanikus alkatrészek könnyen tönkremennek, ezen tud segíteni egy márkaszerviz, ezek elérhetősége helyszíntől függően változik. Egy Samsung szerviz Budapest majdnem minden szegletében található, míg sajnos Nyíregyházán sokkal kevesebb speciális boltban kérhetünk segítséget.


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!