A videós kreatív tartalmak jelenleg valósággal uralják a piacot, élén a TikTok és a Youtube közösségi média platformjaival. Emiatt érdemes meglovagolni a trendeket, és kihasználni az ezen a csatornákon való hirdetést forgalmunk növelése céljából.
A TikTok sikertörténete
Dolgozz együtt a GrenT Médiával webáruházad készítése vagy fejlesztése során, hogy izgalmas platformokon mutathasd meg termékeid!
Ma a TikTok világszerte több, mint 75 különböző nyelven érhető el, ezért kijelenthetjük, hogy meghódította a világ jelentős részét. Rengeteg lehetőség rejlik benne, mivel a felhasználói élményt gondosan a felfedezésre hangolják, és nem a követőszerzés a cél. A TikTok mindig a minőségi anyagokat helyezi előtérbe, így ahhoz, hogy valóban versenyben lehessünk, nagyon kiváló és egyedülálló tartalmat kell készíteni.
A leghatékonyabb technika a közönség érzelmi bevonására és a figyelmük felkeltésére a zene és a hangzás. A teljes képernyős megjelenítésnek köszönhetően minden tartalom magával ragadó élményt nyújt.
Youtube csatorna létrehozása
A YouTube csatorna létrehozása meglehetősen egyszerű. Lépjünk a YouTube oldalára, majd kattintsunk a bejelentkezés ikonra a Google-fiók eléréséhez. Így lehetőség van ezt a fiókot összekapcsolni a csatornával. Google-fiókra azért van szükség, mert a Google a YouTube anyacége, és szerencsére gyorsan és ingyenesen hozhatunk létre fiókot, ha még nem rendelkezünk vele.
Ezután kattintsunk a képernyő jobb felső sarkában található beállítások gombra. Itt kell kiválasztani a “Csatorna létrehozása” gombot. Ha elkészültünk a folyamattal, bölcs dolog a márkanevet beletenni a névbe, hogy az emberek a lehető legkönnyebben megtalálhassanak. Dobjuk fel csatornánkat egy profil fotóval, bannerrel, leírással, és már kezdődhet is a tartalomgyártás!
Hirdetés TikTok-on és Youtube-on
A gyors és egyszerű beállítási folyamatnak köszönhetően a TikTok Manager segítségével hirdetéseket futtathatunk, vagy megoszthatunk egy terméket a platformon. Ha összekapcsoljuk a TikTok fiókunkat a webhelyünkkel, folyamatosan nyomon követhetjük az egyes célcsoportokat. A TikTok költségvetés-tervezési és ajánlattételi mechanizmusokkal segít mindenkinek abban, hogy pontosan annyit költsön el, amennyit eredetileg reklámozásra szánt.
Ha megfelelő tartalmat adunk a látogatóknak, a Youtube csatornánk minden hónapban tényleges feliratkozókat fog hozni. Egyre több feliratkozó csatlakozhat minden egyes új feltöltött videóhoz, így ez az oldal nem csak lájkokat kínál. A csatornák látogatása, a kedvelések, a megosztások és a videókhoz fűzött megjegyzések további példák a reakciókra.
Válaszd a GrenT Média szakértelmét, ha webáruházaddal kapcsolatos fejlesztésre van szükséged, és jelenj meg minél több platformon forgalmad növelése érdekében!