Valószínűleg nincsen olyan vállalkozás, amelynek az életében nem fordult elő valaha is, hogy az ügyfél nem fizetett ki egy számlát időben, és az adósság behajtása végül tönkretette a jó partneri viszonyt.
A leszállított áruk vagy szolgáltatások ellenértékéhez nem, vagy csak jelentős késedelemmel való hozzájutásából fakadó likviditási gondokat pedig már nem is említjük.
Szerencsére van megoldás a problémára
Ez nem más, mint az EuroMacc legmodernebb microservice technológiára épülő elemekből álló követeléskezelő szoftverének használata, amely bármilyen kapacitáshoz igazítható, jól skálázható, ráadásul még a számlázó és az ügyfélszolgálati rendszereteket sem kell lecserélni miatta.
Az pedig már csak hab a tortán, hogy automatizáltan vagy félautomatizáltan is kezelhető, illetve szabadon megválasztható, hogy mely lépésnél vonnál be interfészes kommunikációval egy harmadik felet.
Nem szükséges tehát folyamatosan a közjegyzőhöz vagy az ügyvédhez rohangálni, ha fizetési meghagyást szeretnél indítani a cég egyik adósával szemben, hanem mindent elintézhetsz online, pár kattintással.
Ami pedig az ügyek pontos státuszát és a szükséges teendőket illeti, a szoftver platformján minden egy helyen lesz látható, így lényegében neked semmit nem kell fejben tartanod, vagy kellemetlen telefonhívásokat megejteni az ügyvédnek. Folyamatosan naprakész lehetsz.
A behajtási folyamat
Az EuroMaccnál a behajtás lépéseit különböző szintekkel reprezentálják, és ha az ügyfél nem reagál az ahhoz kapcsolódó intézkedésekre, akkor az adott folyószámla tétel úgy lép egyre magasabb behajtási szintre.
A rendszer először is kiküldi a felszólító üzenetet a számlán, majd ezután e-mailben emlékeztet. Ha nem történik semmi, akkor jön az sms felszólítás és a szolgáltatáskorlátozás. Legrosszabb esetben pedig a szolgáltatás megszüntetése és az ügy átadása a jogi területnek.
Hogyan veheted igénybe?
Elsőként mindenképpen azt javasoljuk, hogy tedd fel a szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdéseidet az EuroMacc munkatársainak, akik igyekeznek majd ezekre a lehető legjobb tudásuk szerint választ adni.
Ha ezután úgy érzed, hogy minden világos, és szeretnéd megvásárolni a szoftvert, akkor csupán annyi a teendő, hogy kitöltöd a weboldalon szereplő kapcsolati űrlapot, és már indulhat is a munka!
Egy nagyobb volumenű a lejárt állomány esetében előfordulhat, hogy ezenkívül szükség lesz még egy szakértővel történő egyeztetésre, amely során megbeszélhetitek, hogyan illeszthető be a Hyper-X Collect a folyamatokba.
Bízunk benne, hogy ezzel a kis útmutatónkkal sikerült maximálisan rávilágítani a szoftver előnyeire, és téged is arra ösztönözni, hogy automatizáld vállalkozásod követeléskezelését a Hyper-X Collect segítségével.