Az üzleti élet változásai komoly tempót diktálnak a cégek számára, ezért kiemelt jelentőségű, hogy figyelmet fordítsunk a piacon megjelenő új trendekre és megközelítésekre. A cikkünkben említett stratégia ma már elengedhetetlennek bizonyul.
A social media management térhódítása
Napjainkban gyakorlatilag természetes jelenségnek mondhatjuk, hogy mindenki aktívan használ legalább egy közösségi oldalt. Ennek aprópóján válik egyre népszerűbbé a social media, vagyis a közösségi média menedzsment is, melyet a siker érdekében a cégek sem hagyhatnak ki a repertoárjukból. A Kluge Marketing social media területét megcélzó szolgáltatásai segítségedre lehetnek abban, hogy hatékonyan kommunikálj az ügyfeleiddel, és kihasználhasd a digitális tér adta előnyöket.
A leglátogatottabb platformok közé tartozik a TikTok, a Facebook, az Instagram, valamint a LinkedIn és a Pinterest. Ebből kifolyólag a stratégia kidolgozásakor ezeket a felületeket helyezzük előtérbe.
A koncepció megálmodásakor a marketing szakemberek az egyes oldalak sajátosságait veszik alapul, és ezekkel összhangban tervezik meg a posztok minőségét, hangvételét és időzítését. Ezáltal a cégednek lehetősége nyílik arra, hogy kiemelkedhessen a versenytársai közül és hosszú távú, értékes kapcsolatokra tegyen szert.
Hogyan épül fel a jó stratégia?
Az elsődleges szempont egy olyan átfogó, social media stratégia kialakítása, amely összhangban áll a vállalat képviselte értékekkel és tükrözi a cég üzleti céljait. Ezen a területen helyet kapnak a kreatív ötletek és tartalmak, melyek méltó módon, érdekes és emlékezetes formában közvetítik a márka üzenetét a célközönség specifikumaira szabva.
Az ideális social media management magába foglalja a napi posztolást és az interakciók folyamatos kezelését, hogy a vállalat megerősíthesse jelenlétét a különféle platformokon. A szolgáltatás úgy lesz teljes, ha a tevékenységeket rendszeresen monitorozzuk és elemezzük, hogy a jövőben minél optimalizáltabb, finomított stratégiát alkalmazhasson a cég.
A kampányok teljesítménye és adatai mérvadóak a további fejlesztésekre nézve, és meghatározó szerepet játszanak a struktúra összeállításában.
Üdv az influencerek világában!
A cégek marketingkommunikációjához szintén hozzátartoznak a partneri kapcsolatok, beleértve az influencerekkel történő együttműködéseket is. Ez azért hasznos a vállalatnak, mert a valódi embereknek és a tapasztalatokon alapuló véleményeknek köszönhetően “élet szagúvá” válnak a posztok, azaz hitelesebben adhatjuk át az üzenetünket, és közelebb kerülhetünk a felhasználókhoz.
Másrészt az influencerek közönségét elérve még szélesebb körben tehetjük ismertté a márkánkat, szintet léphetünk, és egy újabb csoportot üdvözölhetünk a potenciális vásárlóink között.
A social media management rendkívül fontos a fejlődéshez, így ha nem tudod merre indulj, mindenképp konzultálj egy megbízható marketingügynökséggel, hogy a közös munkából remek eredmények születhessenek!