A társadalmi célú hirdetések a társadalom számára fontos, megoldandó problémákra hívják fel a figyelmet, mint például a környezetszennyezés, az egészségtelen életmód, a bántalmazás vagy éppen az éhezés. Ezek a kampányok néha nagyon érzékeny témákat érintenek és azt a célt szolgálják, hogy mozgósítsák a társadalmat. Készítői hosszú távú változásokat kívánnak elérni, és ennek érdekében készek bármit bevetni.
A bántalmazás áldozatai ugyanolyan emberek, mint te vagy én. (Advico Y&R, Zürich, Svájc)
Soha ne vezess, ha előtte alkoholt fogyasztottál! (Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazília)
Még nem kellene, hogy vége legyen. Hogyha dohányzol te történeted korábban fog véget érni, mielőtt kellene. (Iris, London, UK)
WWF: Félelmetes…még félelmetesebb (DDB&CO., Törökország)
A bőröd színe nem határozhatja meg a jövődet. (Publicis Conseil, Paris, Franciaország)
Az erdőirtás minden egyes lapozással folytatódik. ( LINKSUS, Beijing, China)
Ennyi időt töltesz majd kórházban, ha nem lassítasz. (Cramer-Krasselt, Milwaukee, USA)
Spórolj a papírral, mentsd meg a Földet! (Saatchi & Saatchi, Koppenhága, Dánia)
A légszennyezés évente 60 ezer embert öl meg.
A “lájkolás” nem segít. Légy önkéntes és változtass meg egy életet! (Publicis, Szingapúr)
Ha te nem veszed föl, ők fogják…. (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-Afrika)
Ne telefonálj vele miközben vezet! (Mudra Group, India)
Gyerekkatonák: nem itt, de most történik! (Amnesty International, Svájc)
A cenzúra más történetet mond el. (Memac Ogilvy & Mather Dubai, EAE)
Figyelmetlen vezetés. Mindkét irányba figyelj! (Red Pepper, Jekatyerinburg, Oroszország)
60 másodpercenként egy faj kihal. Minden perc számít! (Scholz & Friends, Berlin, Németország)
A dohányzás korai öregedéshez vezet. (Euro RSCG Australia)
Te nem egy skicc vagy. Mondj nemet az anorexiára! (Revolution Brasil)
Az elhanyagolt gyerekek láthatatlannak érzik magukat. Állítsuk meg a gyermekbántalmazást! (Australian Childhood Foundation, JWT Melbourne)
Védd az állatokat, ne használj műanyag szatyrokat! (BBDO Malaysia, Kuala Lumpur / Duval Guillaume, Belgium)
Amit bedobsz a tengerbe, visszakerül hozzád. Tartsd tisztán a vizeket! (JWT, Dubai, EAE)
Az álmosság erősebb nálad. Ne vezess álmosan! (BBDO Bangkok, Thaiföld)
Ilyen egyszerű ételt adni az éhezőknek. (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-Afrika)
Saját magadat mérgezed. (Dentsu, Peking, Kína)
Állítsuk meg az erdőirtást, mielőtt túl késő lesz! (TBWA\PARIS, Franciaország)
A hajléktalanoknak minden nap egy küzdelem. (Clemenger BBDO, Melbourne, Ausztrália)
Figyelemfelkeltő kampány a mellrák megelőzéséért. (Bolero, Fortaleza, Brazília)
Kampány a nemek közötti egyenlőségért. Az ENSZ női jogegyenlőséggel és a nemek közötti esélyegyenlőséggel foglalkozó szervezete, a UN Women megdöbbentő eredményeket kapott amikor tesztelte a Google keresőmotorjának automatikus kiegészítés funkcióját… E szerint a nőknek nem szabadna vezetni, szavazni, beszélni a templomban, a nőknek tudniuk kell, hogy hol a helyük, a nőknek nincsenek jogaik, stb… (Ogilvy & Mather, Dubai, EAE)
Ne vásárolj egzotikus állatokat szuvenírként! (LOWE GGK, Warsaw, Poland)
Ugyanaz az állat, másik gazda. Állítsuk meg az állatkínzást! (TBWA-Santiago Mangada Puno, Fülöp-szigetek)
Kösd be magad, maradj életben. (Lg2, Quebec, Canada)