A sikeres vállalkozások alapja a hatékony belső kommunikáció. Ez létfontosságú a napi szintű folyamatoknál, egy váratlan krízishelyzetnél és a változásoknál egyaránt. A kétirányú információáramlás segít áthidalni a szakadékot a vezetőség és a dolgozók között. A célzott, mérhető üzenetek, és a könnyen használható felületek adják az alapját az eredményes kommunikációnak.
Modern vállalati megoldások
Minden cég életében előfordulhatnak vészhelyzetnek, nem várt események, ezért manapság a kríziskommunikáció is központi szerepet kap. Az ilyen esetekben gyors és célzott tájékoztatás szükséges. Akár a menedzsment felől, akár a munkavállalók irányából. Ennek gördülékenyebb kivitelezése érdekében érdemes olyan megoldást választani, amely az egész vállalat életében, minden területen könnyít és egyszerűsít a folyamatokon.
Hatékony belső kommunikációt, zökkenőmentes információcserét biztosítanak a CHEQ vállalati megoldásai. Ezáltal egy vészhelyzet vagy baleset is gyorsan jelenthető, hiszen a digitális kétirányú kommunikációs rendszer bármikor, bárhonnan használható.
A vállalkozások kríziskezelésén túl kellő figyelmet kell fordítani a pletykakontrollra is, ugyanis az információk java könnyen torzulhat. A rémhírek, pletykák jelentősen nehezítik a munkavégzést. Frusztrációt, pontatlanságot, félretájékoztatást, hiányos és torz információáramlást eredményezhetnek. A kommunikáció irányítása döntő fontosságú minden vállalat életében.
A többféle csatornán érkező üzenetek beazonosítása, és a visszakeresések rengeteg időt felemésztenek. A HR folyamatok teljes digitalizációja is segít időt és energiát spórolni a jelentősebb értékteremtő teendőkre. A napi rutinfeladatok gördülékenyebbé, gyorsabbá válnak, a szabadságigénylések egyszerűsödnek, a bérpapírok és hivatalos dokumentumok átküldése is megoldható biztonságosan, digitálisan.
Proaktív belső kommunikáció
A közvetlen és következetes kommunikáció elejét veheti a pletykáknak, rémhíreknek. Kevesebb félretájékoztatás történik. Hiányos információk helyett mindig naprakész tudás birtokában sokkal örömtelibbé válik a munkavégzés, javul a dolgozók teljesítménye, ezáltal pedig a vállalkozás is sikeresebb.
A tréningek folyamatos biztosítása egy könnyen kezelhető felületen garantálja, hogy mindig aktualizált tudás birtokában maximálisan helytállhassanak a dolgozók.
A CHEQ által anonim kérdések is feltehetők a vezetőségnek, ugyanakkor a felmérések, kérdőívek lebonyolítása is könnyedén megoldható. A továbbképzések játékos formában is kivitelezhetőek.
Változáskezelés profi módon
Bármikor felmerülhetnek mindenkit érintő céges változások, mint például költöztetés, telephelyváltás, szervezeti átalakulások. Az ezekkel kapcsolatos tájékoztatók célzottan és gyorsan eljuttathatók az összes munkatársnak. Az üzenetek nyomon követhetők, visszakereshetők. A változások profi menedzselése, és a hatékony kommunikáció az egyetlen biztos út a sikerhez.