Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben. A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak, ahova 51 tagállam nevezett.
A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet. Hortobágy és gulyásleves helyett Hévíz, romkocsmák, somlói galuska, gömböc és Prezi – a külföldi közönségnek szóló imázsfilm megpróbál leszámolni a hazánkról alkotott sztereotípiákkal. Az országimázsfilm Magyarország vonzó, változatos arcát kívánja bemutatni.
A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.