Mi mindent tudhat ma már egy profi ügyfélkezelő rendszer?

Ebben a bejegyzésben azokról a funkciókról, lehetőségekről és jogos elvárásokról lesz szó, amelyeket manapság teljes természetességgel lehet elvárni egy profi ügyfélkezelő rendszer esetében. Mindezt gyakorlati szemszögből világítjuk meg.

Vagyis annak a részleteit vesszük majd át, ahogyan a korszerű ügyfélkezelő rendszer ténylegesen megkönnyítheti a mindennapokat.

Az ügyfélkezelés egyik legfontosabb szempontja egy vállalkozás életében

Legyünk őszinték, a tíznél nagyobb ügyfélbázissal rendelkező vállalkozások életében az átláthatóság az egyik legfontosabb tényező. Vagyis a káosz elkerülése, hogy minden egyes projekt profin, időben és hiba nélkül kiszolgálásra kerüljön.

Ehhez mérten ma már jogos elvárás, hogy az alkalmazott ügyfélkezelő rendszer online, egy helyre gyűjtve, átláthatóan segítsen kezelni valamennyi aktuális ügyfél kéréseit és megrendeléseit.

Sőt, egy profi ügyfélkezelő rendszer ezen felül azt is tudja már, hogy az ügyfeleket üzletáganként elkülönítve tudjuk menedzselni. Racionális megfontolásból mindezt úgy, hogy ne keveredjenek egymással a különböző ügyfélprojektek. 

Ügyfélkezelő rendszert használva fontos, hogy minden egy helyen visszanézhető legyen

Jobban belegondolva egy korszerű ügyfélkezelő rendszer képes egy a MiniCRM-hez hasonló fejlett projektmenedzsment szoftver feladatainak az ellátására is. Méghozzá olyan formában, hogy tényleg másodpercek alatt lehessen visszanézni a fontosabb előzményeket.

Ez a gyakorlatban nem jelent mást, minthogy az ember egyszerűen csak rákattint az ügyfelek adatlapjára. Ott ugyanis tényleg pillanatok alatt el lehet érni minden fontos e-mailt, kiküldött ajánlatot, amelyek szükségesek lehetnek egy-egy ügyfél minőségi kezeléséhez.

Mindezen felül az ügyfelekkel folytatott kommunikáció során az az elhangzott kérések, kifogások és ellenvetések is könnyedén visszanézhetők egy korszerű ügyfélkezelő platform segítségével. Ahogyan a korábbi, vagy a későbbiekben megoldásra váró teendők is egy helyre gyűjtve állhatnak rendelkezésre.

Profi ügyfélkezelő rendszert használva a csapattagok könnyen helyettesíthetik egymást

Borzasztó egyszerűen működhet a dolog, hiszen minden ügyfélhez és feladathoz külön felelőst lehet hozzárendelni. Aztán, amikor adott esetben az illető nem tud jelen lenni, akkor a felhasználóbarát platform segítségével könnyedén ugorhatnak be helyette a többiek.

Merthogy az egy helyen összegyűjtött információk segítségével úgymond könnyű felvenni a fonalat, és minőségi kiszolgálást biztosítani a szóban forgó ügyfél számára. Úgyhogy ez elvezet még egy nagyobb előnyhöz, amit egy korszerű ügyfélkezelő rendszer biztosíthat a számunkra.

Ez pedig nem más, minthogy kivétel nélkül az összes beérkező feladat és kérés elvégzése és kiszolgálása megoldott lehet. Nem lesz elfelejtve semmi, úgyhogy a cégen belüli hatékonyság az ügyfelek elégedettségével együtt lőhet meredeken felfelé.


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!


Ha érdekesnek találod a cikket,
oszd meg ismerőseiddel is!