Az Északi-sarkkör vándorai a jegesmedvék, amely állatok élőhelye a klímaváltozás hatásai miatt veszélybe került. A WWF és a Coca-Cola most közös kampányban fog össze a sarkvidék királyainak megmentéséért. A két szervezet az Arctic Home nevű kampány során arra buzdít mindenkit, csatlakozzanak hozzájuk, és adományukkal támogassák a jegesmedvék élőhelyének megóvását.
Az Északi-sarkvidék a jegesmedvék természetes élőhelye, és ezt a területet egyre intenzívebben érinti a klímaváltozás. A sarkvidék az átlagnál sokkal gyorsabban melegszik, aminek következtében néhány évtizeden belül nyaranta teljesen eltűnhet a jégtakaró.
Nézd meg, milyen lenyűgöző és különleges a jegesmedvék világa!
Ennek megelőzésére fogott össze a Coca-Cola és a WWF. Az elkövetkező hetekben 16 országban indítják útjára az Arctic Home programot, többek között Magyarországon is , és folytatják majd további két éven keresztül. Ebben a WWF törekvéseit a Coca-Cola kommunikációs erejével és erőforrásaival támogatja. Közös céljuk a sarki jégtakaró megőrzése, egyedülálló élővilágának megóvása, és hogy a programon keresztül minél szélesebb körben hívják fel a figyelmet a klímaváltozás veszélyeire, hiszen a globális problémákat csak közösen, összefogással lehet megoldani.
A Coca-Cola három éven keresztül támogatja a WWF sarkvidéki tevékenységét, és a kampány során a márka kedvelőit is felkéri, hogy járuljanak hozzá adományaikkal a program sikeréhez. Az Arctic Home kampánnyal január közepétől február közepéig a televíziókban és a mozikban is találkozhat a nagyközönség.
A pán-európai reklámkampánnyal támogatott adománygyűjtésen a WWF-hez befolyt összeget a helyi közösségekkel és érdekképviseleti szervekkel együttműködve fogják felhasználni e különleges és fontos élőhely megóvására. Mindezeken túl az összegből jut tudományos kutatások támogatására és az emberek valamint medvék között kialakuló konfliktusok csökkentésére is.
Csatlakozz Te is a programhoz, és tudj meg többet a jegesmedvék megmentéséről a www.arctichome.hu oldalon vagy csak kattints egyszerűen a képre: