Ötletes meglepetést (és egyben kitűnő reklámfogást) talált ki utasainak a kanadai WestJet légitársaság. Amíg az utasok repültek, addig a légitársaság munkatársai megvették nekik azokat a karácsonyi ajándékokat, amire vágytak. A torontói Pearson és a hamiltoni John C. Munro repülőtereken virtuális Mikulást állítottak ki és bárki, aki felmutatta a beszállókártyáját, elmondhatta neki, hogy mit szeretne Karácsonyra – írja a kanadai Global News. A kékbe öltözött Mikulás a repülőterektől távol, egy stúdióban ülve kérdezgette az utasokat arról, hogy mit szertnének kapni Karácsonyra.
Arra persze senki nem számított az utasok közül, hogy a WestJet kereskedelmi láncokkal együttműködve beszerzi az ajándékot, amire vágytak, és leszállásnál kiosztja őket. A becsomagolt és személyre szabott ajándékokat a csomagkiadó szalagra helyezték. Az utasok természetesen nagyon meghatódtak. Voltak akik LCD-tévét, snowboardot, kamerát vagy tabletet kaptak, annak az utasnak viszont főhetett a feje, aki zoknikat és alsónadrágot kért és kapott karácsonyra.
Az egész meglepetés akcióról egy ötperces kisfilm készült, érdemes megnézni. Íme a videó: